צבעי מים למראה פנים בד אמנות משטח אמנות בית עיצוב בית הדפס גדול

ניתן לקחת איתך כלבים בחוץ, אולם הרבה בעלי חיים שונים אחרים באמת קשורים הביתה. הם יכולים להיכלל במהלך סשן צילום פנים ביתי עם חיבוקים, משחק, ניקוי הכלוב שלהם, האכלה או פשוט להיות ברקע של התמונות שלך. פשוט התמודד עם היום שלך כרגיל ואני מוודא שגם בעלי החיים שלך יהיו חלק מזה. אנו מפרסמים את הקנבס שלך עם אסטרטגיות ההדפסה העדכניות במרכזי הדפוס המהפכניים שלנו. בגלל הקיבעון שלנו לאיכות והעניין שלנו בהדפסת קנבסים, אנחנו פשוט משתמשים באסטרטגיות ההדפסה היעילות ביותר שיש. הודות למדפסות 10 הצבעים שלנו, כל הקנבסים מודפסים חד כתער עם צבעים דינמיים.

 

איך בדיוק אני מוריד ומתקין כרטיס מתנה?

 

בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, יום נישואין, חגיגת חתונה או סתם רגע ספונטני של ‘אני אוהב אותך’, מתנות תדמית מתאימות לכל סוג של חגיגה. הם פונקציונליים, מובחנים ומשתפים את התחושות שלך בשיטה הנוגעת ביותר ללב. מחפש הדפסי קנבס מותאמים אישית או מתקשה להשתמש במכשיר החיתוך שלנו?

 

הדפסה

 

כשזה נוגע לנושא של אזור, המציאות היא שבדרך כלל אנשים אוהבים לשנות את רגשות העיצוב שלהם לעתים קרובות למדי. אתה יכול לספק את ההתאמות הללו על ידי החלפת יצירות אמנות שונות משטח הקיר אחד עם השני עבור עונות שונות. בעוד שהדפס קו חוף מבריק הוא הטוב ביותר עבור הקיץ, אתה יכול להחליף את זה עם עץ שלכת במלוא הפאר לעונת הסתיו והדפס של פסגות הרים מושלגות ישתלבו לחלוטין עם שעון החורף.

 

תעריפים וממדים

 

אנו רוצים לתמוך במערכות יחסים, להפגיש בין אנשים מפורטים יותר, ולהגביר מתנות ועיצוב פנים לדרגות של איכות וייחודיות שטרם נראו. אנו גאים מצוין באיכות הגבוהה ביותר של כל אחד ואחד מהמוצרים שלנו. התמונות המוערכות שלך ראויות להפוך להדפסים האטרקטיביים והמושלמים ביותר שמשקפים באמת את רוח התמונות שלך.

 

מתנות תמונה אישיות מאפשרות לך להגן על זיכרונות לכל החיים. אנו מגיבים במהירות לכל סוג של פניות ואנו מוודאים שהצרכנים שלנו מרוצים. כל העץ שבו אנו משתמשים לבדים שלנו הוא מיערות בני קיימא. עם חברות אמנות רבות לבחירה, חיוני שתחפש חברות שחולקות את הערכים שלך.

 

אם יש לך אוסף עצום של תמונות מטיילות וקשה לבחור רק כמה מהן, תוכל לפתח קיר גלריה ביתי מכוסה כולו בתמונות. פשוט תלו את המפה באזור שבחרת, ולאחר מכן הדביקו את תמונות הטיול שלכם על משטח הקיר. אנחנו אוהבים את מידת האינדיבידואליות שגלריית התמונות הזו מוסיפה לאזור הבישול בעל המראה התעשייתי הזה. מסגור דיוקנאות ביתיים ישנים וערבובם עם איורים של צעירים יוצר מראה מובחן שמוסיף מהנה וצבע לחדר לבן אחרת. האביב סוף סוף כאן – אין יותר בקרים חשוכים ומגבירים את החימום (… בתקווה).

 

המבנים שלנו מיוצרים בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה מוסמכים של גילדת מקצוע האמנות. ייצור בית חייב להיות מהנה אז אנחנו עושים את האידיאל שלנו לעשות קניות עם Fy! יצירות האמנות שלך בוודאי ייוצרו באזור שלך כך שלא יהיו כל סוג של הוצאות הלם.

 

תן לאמנות משטח הקיר שלך מגע יצירתי נוסף עם אוסף הרקעים והפורמטים המשמעותיים שלנו. הקנבס, האלומיניום, האקריליק וההדפסים שלנו תלויים ישירות מהקופסה. תמונות לבית אמנות משטח הקיר שלנו נעשית בעבודת יד במרכז הייצור שלנו – 100% הגשמה מובטחת. אפליקציית התוכנה הידידותית למשתמש שלנו נועדה להיות פשוטה לשימוש, והיא אידיאלית לכל רמות חווית הסגנון. אם יש לך קושי כלשהו, ​​צוות תמיכת הלקוחות יוצא הדופן שלנו מוצע 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כדי לחלוק את ההמלצות המקצועיות שלהם. מוצע במגוון גדלים ופריסות מסורתיות ומופק באמצעות הדפסה בעלת 7 צבעים ברזולוציה גבוהה עם משטח מט.

 

תמונות הקנבס שלנו צריכות להיות תלויות הרחק מחום ישיר או לחות, כמו יצירות אמנות רבות. חשוב לטפל כראוי בקנבס שלך כדי לוודא שאתה יכול להעריך את ההדפס שלך במשך כמה שנים קדימה. כל עוד אתה פועל לפי הוראות הטיפול הקלות שלנו, אין לך מה לדאוג.

 

מסגרת תמונת עץ זו במקום זאת קסומה ותתאים לכל כפר או מדינה מודרנית בפנים. מסגרות אלה מיוצרות בעבודת יד מעץ מנגו מתמשך והן הטובות ביותר להרכבת התמונות היקרים ביותר שלך. מסגרת תמונה צבעונית זו תביא פופ חי של צבע לחלל הפנים שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *